La mostra que he seleccionat és per conveniència, ja que l¡objectiu és entendre el que passa en un grup concret d'estudiants.
Havia pensat agafar com a mostra els dos grups de primer d'alemnay que tenim a l'escola, ja que tenen la mateixa professora (jo) i, per tant, les mateixes condicions (a part de l'horari de classe). Ara estic pensant, però, que potser no puc agafar els dos grups, ja que els companys de classe de cada grup són diferents i l'ambient de la classe-grup pot afectar als sentiments que experimenta l'alumne, no?
No sé si això pot ser determinant per agafar només un grup com a mostra o si l'efecte d'aquesta variable no és tan gran com per separar-los.....
Algun suggeriment?
Hola Carlota,
AntwortenLöschenAmb la primera pregunta exploraràs les emocions, així que en aquest cas ja t'anirà bé tenir més d'un grup. A més, com que la mostra és per conveniència, no podràs generalitzar, així que potser et convé més potenciar la profunditat de la teva invstigació.
D'altra banda, si el teu objectiu no és comparar els casos potser no és tan important que siguin diferents, oi? És més, l'estudi de dos casos et pot ajudar a detectar altres variables.
Et deixo amb una citació de Meyer (2001). Fa referència als estudis de cas, però penso que et pot anar bé: "I chose two cases,which clearly does not support generalizability any more than does one case,but allows for comparison and contrast between the cases as well as a deeper and richer look at each case."
Trobaràs referenciada aquesta autora en les meves referències.
Fins aviat,
Marta
Gràcies, Marta,
AntwortenLöschenen un principi ho tenia pensat tal com tu dius, però després em va fer dubtar l'efecte del grup sobre els alumnes.... però, de fet, si l'objectiu no és comparar els grups, és igual si els sentiments estan determinats pel grup o no....
Carlota